HTML

Milyen rossz lehet egy zseninek?

Rólam, mint zseniről, akinek milyen rossz, hogy okosabb, és szebb, mint az átlagember.

Friss topikok

  • kartunboj: A szövegparódia ideillik Beteg az agy De nekem tök mindagy (2012.08.12. 23:02) Torzó
  • Renitens Szőrcsomó: Midnight Katze, hogy az kockásfülű guminyúl olvassa esti mesédnek kedvenc kortárs irodalmárodat, B... (2011.07.19. 20:55) Nekrológ Szőr Pamacsnak!
  • Renitens Szőrcsomó: Orbitálisan lovagias kifejezésmód. Bár befeketíti a szerzőről alkotott hófehér képet. Kivágta a ma... (2011.07.19. 20:54) Szőr Pamacsnak!
  • shutika: Fáj a hasam. Egyhuzamban nem szabad ennyit olvasni Szekerczéstől. Főleg nem Jécsétől. (2011.05.01. 19:08) Túranapló 7.
  • shutika: Nekem csak egy véleményem van: Túl kedves voltál az emberekkel, és nem volt elég sértő jelző. (2011.05.01. 19:07) Túranapló 6.

Linkblog

Egy nihilista –hedonista –konzervatív –lázadó szellemű -notórikus hazudozó hiteles beszámolója

2011.04.07. 22:47 Káosz kapitány

Egy nihilista –hedonista –konzervatív –lázadó

szellemű -notórikus hazudozó hiteles beszámolója

 

 

Tavaly megelégeltem az ismerkedéseket, és az azt követő személyes találkozókat, amit egy nem túl jó nevű társkeresőn folytattam, és offline üzemmódba tettem magam.

Ez év március idusán megismerkedtem egy hölgyeménnyel, aki elég ígéretesnek látszott, mindenben. Volt agya, dekoratív külsővel volt megáldva, és kellő humorral.

2011-04-03-án találkoztunk…

Pontosan jelent meg, vonzó volt, igényes öltözködött, és nagyon tetszett.

Jó volt vele beszélgetni, kellemes illat és valami gyermeki bűbáj lengte körül, pedig mielőtt találkoztunk, elhagytam egy könyvet, és mégsem kezdem el kiabálni vele, hogy az ő hibája.

Valamit jelentett nekem ez a tény is.

Három és fél órát sétáltunk, egyszer leültünk, kellemesen elbeszélgettünk, én elmondtam neki az élet dolgait, és hogy ez után, hogyan kell élnie.

Szívesen folytattam volna vele, mert szimpatikus volt, sok közös tulajdonságot, érdeklődési területet fedeztem fel benne, ő meg bennem.

Hiszen annyi mindenkivel megpróbáltam már, de a végén mindig rá kellett jönnöm, hogy nem működök.

Reméltem, hogy Ő más lesz/lehet.

Hát persze.

Több órás beszélgetés után sem tudta megmondani, hogy van-e kedve találkozni még velem, vagy sem.

Kaptam egy emailt tőle aznap, hogy sajnálja, és maradjunk kapcsolatban, legyünk barátok.

Diszkréten elutasítottam ezt a lehetőséget.

Üzenhetnék itt is?

Van rá mód?

Akkor üzenek: Minek ismerkedik, aki nem bírja?!

 

2011-04-07

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsenivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr192808395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása