HTML

Milyen rossz lehet egy zseninek?

Rólam, mint zseniről, akinek milyen rossz, hogy okosabb, és szebb, mint az átlagember.

Friss topikok

  • kartunboj: A szövegparódia ideillik Beteg az agy De nekem tök mindagy (2012.08.12. 23:02) Torzó
  • Renitens Szőrcsomó: Midnight Katze, hogy az kockásfülű guminyúl olvassa esti mesédnek kedvenc kortárs irodalmárodat, B... (2011.07.19. 20:55) Nekrológ Szőr Pamacsnak!
  • Renitens Szőrcsomó: Orbitálisan lovagias kifejezésmód. Bár befeketíti a szerzőről alkotott hófehér képet. Kivágta a ma... (2011.07.19. 20:54) Szőr Pamacsnak!
  • shutika: Fáj a hasam. Egyhuzamban nem szabad ennyit olvasni Szekerczéstől. Főleg nem Jécsétől. (2011.05.01. 19:08) Túranapló 7.
  • shutika: Nekem csak egy véleményem van: Túl kedves voltál az emberekkel, és nem volt elég sértő jelző. (2011.05.01. 19:07) Túranapló 6.

Linkblog

Feleségem története...

2011.04.08. 22:01 Káosz kapitány

Feleségem története…

 

 

A kedvesem, ez a drága nő,

angyaltestű, ördöglelkű,

érzelmileg feneketlen bendőjű,

agya egy démon erejével vetekedő.

 

Régóta vele éltem,

egyedül magamtól féltem,

tőle nem kellett,

mert engem nem figyelt

 

Sosem szerettem,

amikor csak tehettem,

mindig megvetettem,

de egyszer beleszerettem.

 

Ő egy succubus volt,

lelkében üresség honolt,

testét mételyek tartották össze,

de a szíve nem került a testébe.

 

Egy nap gyereket akart tőlem,

rettegtem, hogy teherbe kell ejtenem,

de megúsztam, mert élve eltemettem,

hallani akartam, de látni többet…nem.

 

Budapest, 2011-04-08

 

 

A succubus a középkori mitológiában előforduló démon neve, nőnemű és főleg meztelenül ábrázolják. Álmokban szokott megjelenni, a férfiak „megrontója”, elcsábítja, és tönkre teszi őket. Főleg ártatlan, szent életű emberekre vadászik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsenivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr502810742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása