HTML

Milyen rossz lehet egy zseninek?

Rólam, mint zseniről, akinek milyen rossz, hogy okosabb, és szebb, mint az átlagember.

Friss topikok

  • kartunboj: A szövegparódia ideillik Beteg az agy De nekem tök mindagy (2012.08.12. 23:02) Torzó
  • Renitens Szőrcsomó: Midnight Katze, hogy az kockásfülű guminyúl olvassa esti mesédnek kedvenc kortárs irodalmárodat, B... (2011.07.19. 20:55) Nekrológ Szőr Pamacsnak!
  • Renitens Szőrcsomó: Orbitálisan lovagias kifejezésmód. Bár befeketíti a szerzőről alkotott hófehér képet. Kivágta a ma... (2011.07.19. 20:54) Szőr Pamacsnak!
  • shutika: Fáj a hasam. Egyhuzamban nem szabad ennyit olvasni Szekerczéstől. Főleg nem Jécsétől. (2011.05.01. 19:08) Túranapló 7.
  • shutika: Nekem csak egy véleményem van: Túl kedves voltál az emberekkel, és nem volt elég sértő jelző. (2011.05.01. 19:07) Túranapló 6.

Linkblog

Visszafordíthatatlan

2011.03.19. 01:39 Káosz kapitány

Visszafordíthatatlan

 

 

Hiába szóltam előre, mégsem értetted,

egyedül próbáltad eljátszani a quartet-et.

Rángatózva sikoltoztam melletted, míg te csendben olvastál,

a tv-t hallgattad helyettem, mert ott kotyvasztott  a buzi Stahl.

 

Elárulok egy titkot: Senkinek nem leszek a Semmije,

ne faggass, a lelkemnek nincs többé miért-je.

Írd fel valahova, vagy jegyezd meg végre kis zigóta,

a te lelkednek meg  főleg nem maradok adósa.

 

Agyonszilikonozott életedben vajon maradt-e még mérték,

ez jó kérdés mi, tudod, hogy kettőnk közül én vagyok az érték.

Már ahogyan levegőt veszel, arra sincs mentség,

akárkit szerethetsz, csak ne engem, mert az maga az Isten elleni vétség.

 

Jobb ha tőlem tudod, hogy nekem többé nem kellesz,

mert én kidobom a szemetet, nem alszok együtt vele.

Annyiszor írtad, szeretlek, már tele a notesz,

Elegem van belőled, kapd be a filofaxom, és végre eressz!!!

 

 

Budapest 2011-03-19

 

 

Okulásul azoknak, akik nem értik, amikor egy férfi nem-et mond, és nem-re is gondol.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsenivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr852751909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása