HTML

Milyen rossz lehet egy zseninek?

Rólam, mint zseniről, akinek milyen rossz, hogy okosabb, és szebb, mint az átlagember.

Friss topikok

  • kartunboj: A szövegparódia ideillik Beteg az agy De nekem tök mindagy (2012.08.12. 23:02) Torzó
  • Renitens Szőrcsomó: Midnight Katze, hogy az kockásfülű guminyúl olvassa esti mesédnek kedvenc kortárs irodalmárodat, B... (2011.07.19. 20:55) Nekrológ Szőr Pamacsnak!
  • Renitens Szőrcsomó: Orbitálisan lovagias kifejezésmód. Bár befeketíti a szerzőről alkotott hófehér képet. Kivágta a ma... (2011.07.19. 20:54) Szőr Pamacsnak!
  • shutika: Fáj a hasam. Egyhuzamban nem szabad ennyit olvasni Szekerczéstől. Főleg nem Jécsétől. (2011.05.01. 19:08) Túranapló 7.
  • shutika: Nekem csak egy véleményem van: Túl kedves voltál az emberekkel, és nem volt elég sértő jelző. (2011.05.01. 19:07) Túranapló 6.

Linkblog

Szekerczés a Zöld Ürömből

2011.07.19. 00:31 Káosz kapitány

Szekerczés a Zöld Ürömből

 

 

 

Oly korba születtem én,

ahol a gyorsaság lett a jeligém,

az emberi hülyeség a gyengém,

az „élethez hűségesnek” lenni pedig az eszmém.

 

Néha úgy érzem magam,

mint egy lassan beszélő olasz,

akire állandóan rászólnak,

te figyelj, még mindig hadarsz.

 

Gyorsan élni, ez a jeligém,

hirdetem hangosan, hetykén.

Dúdoljad, hogy az élet a legjobb féreg,

de ha nem figyelsz, átugrik téged.

 

Egy értékes végtermék vagyok,

felettem már csak az angyalok.

Az életem egy előre elköltött kaució,

de a végén senkinek sincs ováció.

 

Budapest, 2011-07-19

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsenivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr763078739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása