HTML

Milyen rossz lehet egy zseninek?

Rólam, mint zseniről, akinek milyen rossz, hogy okosabb, és szebb, mint az átlagember.

Friss topikok

  • kartunboj: A szövegparódia ideillik Beteg az agy De nekem tök mindagy (2012.08.12. 23:02) Torzó
  • Renitens Szőrcsomó: Midnight Katze, hogy az kockásfülű guminyúl olvassa esti mesédnek kedvenc kortárs irodalmárodat, B... (2011.07.19. 20:55) Nekrológ Szőr Pamacsnak!
  • Renitens Szőrcsomó: Orbitálisan lovagias kifejezésmód. Bár befeketíti a szerzőről alkotott hófehér képet. Kivágta a ma... (2011.07.19. 20:54) Szőr Pamacsnak!
  • shutika: Fáj a hasam. Egyhuzamban nem szabad ennyit olvasni Szekerczéstől. Főleg nem Jécsétől. (2011.05.01. 19:08) Túranapló 7.
  • shutika: Nekem csak egy véleményem van: Túl kedves voltál az emberekkel, és nem volt elég sértő jelző. (2011.05.01. 19:07) Túranapló 6.

Linkblog

A lány, aki a tűzzel játszott

2010.11.24. 08:50 Káosz kapitány

A lány, aki a tűzzel játszott

 

 

Egy szőke reggel mellette ébredtem fel,

rám nézett, vállig érő kék szemekkel,

megcsókolt nagyon mély lélekkel,

átkarolt gyengéden, szinte esdekelve.

 

Tegnap sétáltunk a Blahán,

ott hajléktalanokat osztogattak, némán.

Néztem őket, majd magamat,

szívembe mart egy jeges gondolat.

 

Sokan kérnek tanácsot tőlem,

pedig nekem nincsen,

mondom a lánynak, nem tudok adni belőlem,

jógilag hajléktalan vagyok én is, kincsem!

 

Mégis adok tanácsot, egyszerre kettőt,

egy szépet és egy elrettentőt.

Egyik rá vonatkozik, a másik mindenkire,

vagyis a zsidóra és az újszövetségire.

 

Ne a tükröt átkozd, ha a képed ferde,

soha ne egyél vodkát reggelire!

Szerencsétlen, aki képtelen egyedül élni,

de ő csak fogja kezeimet, szinte tépi.

 

II.

 

Végre érzem, hogy valakinek így kellek,

reggelente már nem hiába ébredek.

Nem kell többé csukott szemmel felkelnem,

mert a Nap sugara elönti a testem.

 

Szivárvány bőröd csodás látvány,

talán szeretlek, ami nem éppen hátrány.

Rajtad a toll, nálam a kátrány,

ha ügyesek vagyunk, kicseréljük egymást.

 

Egy örök előzékeny vagyok,

még a védőangyalom is magam elé engedem,

ha megérinthetlek, szabadon szárnyalok,

csak a szavaiddal érj hozzám, és már elönt a gerjedelem.

 

Budapest 2010. 11. 23. 

 

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsenivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr512469583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása